Dobrý den,
jsem začátečník a pc sestavám skoro vůbec nerozumím. Prosím o kontrolu sestavy, kterou jsem sestavil pomocí jiných témat zde na foru. Snažil jsem se rozpočet snížit co nejvíce to šlo, takže těch 16 500 Kč berte jako strop s tím, že jsem ochoten 500 Kč připlatit pokud to pomůže výkonu
Místo R9 270X nabízet GTX 660? Proč pane bože? Určitě tam nech tu R9 270X. Stavěl bych na novějším socketu a zvolil bych lepší desku. 500W zdroj je pro R9 270X nutností.
"You don't need to say sorry, it's poker" Antonio Esfandiari "Poker actually isn't about winning or losing, poker is about making a right decision" Doyle Brunson
Chtěl bych se ještě zeptat, jestli by se nedalo ušetřit na procesoru, a koupit od AMD? Vím, že jsou méně výkonné ale jsou také o dost levnější a zajímá mě jestli třeba i ten nižší výkon AMD na dnešní hry stačí, zejména s kombinací grafiky R9 270X? Ještě bych dodal, že taktovat nebudu.
Ušetříš 1200,- za AMD platformu, jinak ano, AMD klidně k této sestavě s kombinací s R9 270X bude naprosto v pořádku...jen se ptám, jestli se Ti to za těch 1200,- vyplatí.
"You don't need to say sorry, it's poker" Antonio Esfandiari "Poker actually isn't about winning or losing, poker is about making a right decision" Doyle Brunson
Jestli by tato sestava výkon i5 nevyužila a stačil by procesor od AMD s tím že by to na výkonnost při hraní her nemělo vliv, tak proč ne...A poradili by jste mi nějaký procesor? Co třeba FX-6300?
Mmm, co se týče her, tak postačí i to FXko, ale intel je ve všech směrech lepší, od provozních vlastnostech, přes hry až po tvoření videíí. Taky musím zmínit, že s intelem budeš mít daleko více našlápnuto do budoucna, při výkonu silnější grafiky může hrozit, že Ti jej AMD bude tu grafiku brzdit
Ahoj,
chtěl bych poprosit o kontrolu PC sestavy, kterou plánuji pořídit. Cílem je především hraní her(1440p) a občasná práce, rozpočet je přibližně 50000,-. Budu rád za jakékoli rady nebo připomínky, ať už k výběru komponent zda všechno funguje...